Cookies

Deze website maakt gebruik van cookies. Anonieme analytische cookies om het gedrag van bezoekers na te gaan en de website aan de hand van deze gegevens te verbeteren. Daarnaast worden ook marketing cookies gebruikt door derden om gepersonaliseerde advertenties te tonen. Ook wordt er gebruik gemaakt van deze cookies om integratie met social media mogelijk te maken. Denk aan video's op Youtube of functionaliteiten van Facebook.

Database

#2542 - Teamleider Customer Service / Senior Customer Service Medewerker

HBO|32 - 40 uur|Tilburg / max 30 km|Commercieel / Sales, Inkoop / Logistiek en Overige|Management|> 3500
Opleiding
Managementopleiding Customer Service Management
Talencursus Duits
MBO
Werkervaring
4 jaar - Teamleider Customer Service
- Dagelijkse aansturing van 4-8 medewerkers op afdeling CS
- Opstellen, monitoren en bijsturen van KPI's
- Aanname, coachen, motiveren en begeleiden van medewerkers
- Aanbrengen van dagelijkse structuur
- In kaart brengen van verbeteracties
- Voeren van bila's en jaarlijkse beoordelingsgesprekken
- Verzorgen van rapportages

2 jaar - Logistiek Planner
- Maken van procesbeschrijving en handboek
- Dagelijks contact met warehouse partner en afdeling logistiek inzake voorraden
- Administratie t.a.v. orderproces / oplossen klachten
- Afroepen/nabestellen van artikelen
- Begeleiden retour proces

Overige ervaring op te vragen bij SQALA Recruitment
Overige kennis
Talenkennis: Nederlands moedertaal / Engels en Duits zeer goed in w&s
Computerkennis: SAP / Oracle 11i / Navision / Zendesk / MFG Pro
Zoekt
Een Teamleider rol in een commerciële of logistiek werkomgeving, dat is waar haar hart naar uit gaat. Deze dame heeft een keurig Customer Service CV, heeft zich ontwikkeld op management niveau en is een kei in het herstructureren van een afdeling.

Ze voelt zich het meest thuis in een wat grotere organisatie (v.a. 100 mdw) waar ontwikkeling en gedrevenheid van iedere medewerker afstraalt. Een organisatie waar de processen al staan, maar waar bijvoorbeeld nog wel een slag in gemaakt mag worden.

Als manager is deze dame iemand die graag werkt met een zelfsturend/zelfstartend team waar zij kan werken aan professionalisering en groei. Maar ook een specialistische Customer Service rol zou heel goed bij deze ervaren dame passen. Kortom: er zijn meerdere opties waarvoor ze ingezet kan worden!
Bekijk andere kandidaten