Cookies

Deze website maakt gebruik van cookies. Anonieme analytische cookies om het gedrag van bezoekers na te gaan en de website aan de hand van deze gegevens te verbeteren. Daarnaast worden ook marketing cookies gebruikt door derden om gepersonaliseerde advertenties te tonen. Ook wordt er gebruik gemaakt van deze cookies om integratie met social media mogelijk te maken. Denk aan video's op Youtube of functionaliteiten van Facebook.

Database

#2553 - Secretaresse / Office Manager,

HBO|24 - 31 uur|Per direct|Administratief / Secretarieel|Ervaren|2500 - 3500
Opleiding
HBO
MBO
Werkervaring
2 jaar - Secretaresse

- Ondersteuning van de Group Vice President, IT Director & andere
directeuren binnen SK
- Agendabeheer: maken en bewaken van afspraken
- Mailboxbeheer
- Het maken van reisplannen en het boeken van vluchten, transfers,
huurauto’s en hotels
- Afhandeling van facturatie hiervan en het verzorgen van alle declaraties nadien
- Het verzorgen van benodigde visa
- Organiseren en faciliteren van meetings en events,
- Organiseren van maandborrels, maandelijkse verjaardagbijeenkomsten
van en met collega’s
en het verzorgen van attenties bij andere persoonlijke events.
- Beheer van de administratie van Contractmanagement voor
inhuurpersoneel
- Faciliteren en beheren van administratie rondom introductie van nieuw te
starten medewerkers.
- Het up-to-date houden van het personeelsbestand
- Aanspreekpunt voor interne en externe communicatie.
- Beheer van de voorraad van kantoorartikelen
- Ontvangen van bezoekers

1 jaar - HR Assistente

- Ondersteuning van de HR Director & HR Adviseurs: agendabeheer, correspondentie en het
v.v. informatie (rondom arbeidsvoorwaarden, in- en uitdiensttredingen, mutaties etc.)
- Beheren en bewaken van arbeidscontracten, alle in- en uitdiensttredingen, ziek- en
herstelmeldingen en het registreren van deze in het personeelsinformatiesysteem
- Aanspreekpunt voor vragen over HR gerelateerde zaken voor management en personeel
- Het archiveren van gegevens en mutaties en het digitaliseren van personeelsdossiers
- Het klaarzetten van mutaties voor de salarisadministratie
- Het managen van de administratie rondom introductie van nieuw te starten medewerkers.
- Het beheren en managen van cursussen en trainingen
- Het maken en wijzigen van PowerPointpresentaties die voor interne communicatiedoeleinden
werden gebruikt.
- Beheren en gebruik maken van HRM systemen zoals SD Workx – Heliportal,
DaVinCsi – Who is Who. Het MS Officepakket werd hierbij volledig benut.
Overige kennis
Talenkennis; Nederlands, Engels en Duits
Computerkennis; Microsoft Office pakket, Ms Dynamics, SD Workx - Heliportal, DaVinCSi – Who is Who, CRM-systeem Act, Boekhoudprogramma Yuki
Zoekt
Ooit is deze leuke dame begonnen als kapster, want ze wilde heel graag creatief en met mensen bezig zijn. Later merkte ze, dat ze goed kon organiseren en snel inzicht had in haar werkzaamheden en dat ze het heel plezierig vond om iemand te ontzorgen. Ze bedoeld hierbij dat ze graag mensen help met haar kennis van zaken en de nodige dingen/ verzoeken punctueel voor ze kan regelen.Dus behulpzaam zijn.

Ze runt dan ook graag "een toko binnen een toko", Dus zelfstandigheid vind ze heel prettig, waarbij ze snel en efficiënt haar taken en verantwoordelijkheden naar eigen inzicht mag verrichten. Maar dan wel, met de goedkeuring en het ‘op 1 lijn zitten’ met mijn manager/ leidinggevende. Diegene mag er vanuit gaan, dat het werk op het einde van de werkdag, KLAAR is!! ze vindt zichzelf dan ook een harde werker, met het hart op de juiste plaats! Als werknemer/ collega is ze sociaal, loyaal, attent en behulpzaam.

Banen die goed bij haar zouden passen;
Secretaresse,
Management Assistente,
Office Manager,
HR Assistente,
(financieel) Adm. Medewerkster.
Bekijk andere kandidaten